TO ΣΑΒΒΑΤΟ 19/09/09 ώρα O9:OO TO ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ motocross έρχετε στην Μεγαλόπολη



10/09/2009 - MOTOCROSS ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΜΕ



ΟΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΟΤΟCROSS
4os ΓΥΡΟΣ 2009 ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

ΕΝΑΡΞΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ 19/09/09 ώρα O9:OO
ΚΥΡΙΑΚΗ 20/09/09 ώρα Ο9:ΟΟ

1)ΠΙΣΤΑ ΔΕΗ ΑΕ ΛΙΓΝΙΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ
Πόλη Μεγαλόπολη
Μήκος 1800
Μικρότερο πλάτος 7m.
Μπάρα εκκίνησης 40 Θέσεων υποχρεωτικά για Πρωτάθληµα.

ΟΡΓΑΝΩΤΗΣ. ΟΔΜΑΑ - ΛΙΓΝΙΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ.
2)ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
Πρόεδρος : Μαστοράκος Σπύρος
Μέλη : Λάιος Κώστας - Καφούρος Αντώνης

3)ΣΤΕΛΕΧΗ
Πρόεδρος Αγωνοδικών Πρέντζας Δηµήτρης
Αγωνοδίκης Παπαδόπουλος Νίκος
Αγωνοδίκης Αναµουρλίδης Γιώργος
Αλυτάρχης Τρυφωνιδης Κριτων
Γραµµατέας Λουκάς Σταύρος
Τεχνικός Έφορος Λαφογιάννης Νίκος – Καραμπίνης Γιώργος
Βοηθός Πάνος Κώστας
Χρονομέτρες Infomega
Ιατρός Ιατρική οµάδα Interssalonika
Ζώνη Αναµονής Ευαγγέλου Δηµήτρης
Έφορος Κριτών Χουσιώνης Κώστας

4)ΟΡΓΑΝΩΣΗ
O Σύλλογος OΔΜΑΑ µετά από έγκριση τής ΟΜΕ Διοργανώνει την 4η συνάντηση αγώνων motocross Πρωταθλήµατος Ελλάδος ΜΧ 2009.
Οι Αγώνες θα διεξαχθούν σύµφωνα µε :
1ο Το Διεθνή Αγωνιστικό Κώδικα Μοτοσικλέτας της F.I.M
2 Τον Αγωνιστικό Κώδικα Μοτοσικλέτας F.I.M
3ο Τον Δικαιοδοτικό Κώδικα της Ο.Μ.Ε
4ο Το Γενικό Κανονισµό Αγώνων Μοτο cross της Ο.Μ.Ε
5ο Το Τεχνικό Κανονισµό Αγώνων Moto cross της F.I.M
6ο Τον Τεχνικό Κανονισµό Αγώνων Moto cross της O.M.E
7ο Την Προκήρυξη Πρωταθληµάτων Κυπέλλων και επάθλων Ο.Μ.Ε
8ο Τον Παρόντα Ειδικό Κανονισµό.

5)ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Αποστολή εντύπου συµµετοχής συµπληρωµένο µε πλήρη στοιχεία αναβάτη, σπόνσορα, (χορηγού) µμηχανικού, µέλη ομάδας .
Οι αναβάτες µε δική τους ευθύνη εγγράφονται στην επιθυμητή κατηγορία, δηλώνοντας τηλ.................fax...........ή e-mail. Όχι αργότερα από την ηµεροµηνία λήξεως των συµµετοχών( σύµφωνα µε το πρόγραµµα).
ΕΝΑΡΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΔΕΥΤΕΡΑ από 11:00 έως 17:00
ΛΗΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΕΤΑΡΤΗ από 11:00 έως 17:00
Τηλ. 210-2712030 Kιν. 6993238809 fax 2310-774034 e-mail ganamo@hol.gr
Τράπεζα Εθνική 221/627411-06

6)ΑΝΑΒΑΤΕΣ
Στον αγώνα µπορεί να συµµετάσχει κάθε φυσικό ή νοµικό πρόσωπο κάτοχος έγκυρης αγωνιστικής αδείας 2009 ΟΜΕ-ΠΟΜ ή µιας ηµέρας µε την προϋπόθεση ύπαρξης των απαραίτητων ιατρικών εγγράφων. Η συµµετοχή κατόχων αγωνιστικών αδειών των κρατών µελών της ΕΕ ή άλλων οργανισµών γίνεται δεκτή υπό την προϋπόθεση ότι η συµµετοχή του συνοδεύεται από έγκυρη άδεια της FΜΝ της χώρας τους. Ο µέγιστος αριθµός αναβατών που θα λάβουν µέρος στις χρονοµετρηµένες δοκιµές κάθε κατηγορίας ορίζεται στους 70, και στους 40 στον αγώνα.

7)ΑΡΙΘΜΟΙ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Οι αριθµοί εκκίνησης δίδονται από την ΟΜΕ και είναι οι ίδιοι για όλη την χρονιά.
Οι αριθµοί εκκίνησης των µμοτοσικλετών πρέπει να είναι σύμφωνα, µε τον τεχνικό κανονισμό αγώνων motocross FIM. Τα χρώµατα που πρέπει να χρησιµοποιηθούν στο φόντο και τους αριθµούς καθορίζονται ως εξής.
mx2 Μαύρο φόντο µε λευκό αριθµό.
mx1 Λευκό φόντο µε µαύρο αριθµό.
mx3 Κίτρινο φόντο µε µαύρο αριθµό.
Junior Λευκό φόντο µε µαύρο αριθµό.
Μini Μαύρο φόντο µε λευκό αριθµό.

8)ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: mx2 δίχρονες100cc έως144cc και τετράχρονες από 175cc έως 250cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: mx1 δίχρονες 175cc έως 250ccκαι τετράχρονες από 290cc έως 450cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: mx3 (OPEN) µοτοσικλέτες ανεξαρτήτως κυβισµού δίχρονες ή τετράχρονες Motocross έως 650cc.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ MINI έως 85cc-JUNIOR δίχρονες έως 85cc και 4τ έως 150cc
Από 1/1/2010 Αλλαγή : η κατηγορία mini σε κατηγορία (65cc) από 50 έως 65cc
Από 1/1/2010 Αλλαγή : η κατηγορία junior σε κατηγορία (85cc) εως 85cc2t εως 150cc4t
OPEN
Οι νέοι Αναβάτες που συµµετέχουν σε αυτή την κατηγορία, και είναι κάτω των τριάντα πέντε ετών, στο τέλος της αγωνιστικής σαιζόν του πρωταθλήµατος 2009 υποχρεωτικά θα αλλάξουν κατηγορία.

9)ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Οι αναβάτες θεωρούνται ότι πραγματοποίησαν χρονοµετρηµένες δοκιµές εφόσον έχουν συµπληρώσει τουλάχιστον τρεις χρονοµετρηµένους γύρους στην κατηγορία 125cc 250cc και δύο τουλάχιστον για τις κατηγορίες mx3 mini+junior.
Αναβάτης πού δεν θα λάβει µέρος στις χρονοµετρηµένες δοκιµές ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ από τον αγώνα, εκτός εάν οι αγωνοδίκες λάβουν άλλη απόφαση, εάν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας . Όλοι οι γύροι θα χρονοµετρηθούν.
Δεν επιτρέπεται ή συµµετοχή αναβάτη σε άλλη κατηγορία από αυτήν
πού δήλωσε ότι θα συµµετάσχει ανά αγωνιστική συνάντηση.

10)ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΗΣ-ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Ο έλεγχος εξακρίβωσης και ο τεχνικός έλεγχος θα διεξαχθεί στην πίστα
σύµφωνα µε το πρόγραµµα.
Μοτοσικλέτα που δεν θα είναι σύµφωνη µε τον τεχνικό κανονισµό αγώνων motocross της ΔΟΜ-ΟΜΕ δε φέρει τα φόντα και τους αριθµούς άρθρο 7 καθώς ο αναβάτης ή ο αγωνιζόµενος που δεν είναι εφοδιασµένος µε άδεια άρθρο 6 ή δεν περάσει από τον έλεγχο εξακρίβωσης u963 σύµφωνα µε το πρόγραµµα αποκλείεται από των αγώνα . Απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισµού η είσοδος στην πίστα µοτοσικλέτας η οποία δεν έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο. Οι αγωνιζόµενοι υποχρεούνται να παρουσιάσουν στον τεχνικό έλεγχο το κράνος, του εγκεκριµένου τύπου σύµφωνα µε τον τεχνικό κανονισµό αγώνων motocross το οποίο πρέπει να φέρει τον αριθµό συµµετοχής τους.

11)ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Σύµφωνα µε το πρόγραµµα στην Μπάρα εκκίνησης.

12)ΔΟΚΙΜΕΣ-ΠΡΟΚΡΙΣΗ Σύµφωνα µε το Πρόγραµµα
Απαγορεύεται µε ποινή αποκλεισµού η είσοδος των αναβατών στην πίστα εκτός της προβλεπόµενης ώρας και µόνο κατόπιν εντολής του αλυτάρχη.

13)ΖΕΣΤΑΜΑ
Σύµφωνα µε το πρόγραµµα

14)ΖΩΝΗ ΑΝΑΜΟΝΗΣ
Σύµφωνα µε το πρόγραµµα.

14.1)ΓΥΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ
Σύµφωνα µε το πρόγραµµα

15)ΑΓΩΝΕΣ
Οι αγώνες είναι motocross και προσμετρούν σύµφωνα µε την προκήρυξη πρωταθληµάτων της ΟΜΕ 2ΟΟ9 Θα διεξαχθούν δε, δυο σειρές αγώνων διάρκειας 25΄ λεπτών και 2 γύρων ή οποίες θα προσµετρήσουν ως 2 ξεχωριστεί αγώνες για τις κατηγορίες mx1 και mx2, 2 αγώνες διάρκεια 15΄λεπτών και 2 γύρων κατηγορία mx3 (open) και 2 αγώνες διάρκεια 15΄λεπτών και 2 γύρων κατηγορία mini, junior. Για να θεωρηθεί ότι ο αναβάτης τερµάτισε πρέπει να καλύψει τα 3/4 της διαδροµής που κάλυψε ο νικητής και να πάρει σηµαία τερµατισµού µέσα σε 5΄ πέντε λεπτά από την στιγµή πού τερµάτισε ο νικητής. Στη µπάρα εκκίνησης οι αναβάτες καλούνται µε βάση τους χρόνους που πέτυχαν στις χρονοµετρηµένες δοκιµές.
Από την στιγµή που επέλεξαν µια θέση απαγορεύεται να την αλλάξουν. Με την επίδειξη πράσινης σηµαίας από τον αλυτάρχη αρχίζει το τελευταίο στάδιο της διαδικασίας εκκίνησης.

16)ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ
Ο Αναβάτης µπορεί να παρουσιάσει έως δύο µοτοσικλέτες στον τεχνικό έλεγχο.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ από την στιγµή πού θα ξεκινήσει η διαδικασία εκκίνησης των δέκα πέντε λεπτών στον χώρο αναµονής, αναβάτης να αλλάξει µοτοσικλέτα.
Η αλλαγή µοτοσικλέτας επιτρέπεται αν ο αγώνας διακοπεί και υπάρξει ξανά µία επανεκκίνηση σε 30΄ πρώτα λεπτά .Η αλλαγή αυτή µπορεί να γίνει το αργότερο 15΄ λεπτά πριν την επανεκκίνηση, εφόσον κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου έχει ελεγχθεί η δεύτερη µοτοσικλέτα.

17)ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Όλες οι µοτοσικλέτες θα πρέπει να βρίσκονται στη ζώνη αναµονής 15΄ λεπτά πριν από την εκκίνηση του αγώνα. Η ποινή για την παράβαση αυτού του κανονισµού είναι αποκλεισµός. Από την στιγµή που ο ένας αναβάτης καταλάβει µια θέση στην µπάρα εκκίνησης απαγορεύεται να την αλλάξει.
Με την επίδειξη πράσινης σηµαίας από τον Αλυτάρχη οι αγωνιζόµενοι θέτουν σε λειτουργία τους Κινητήρες. Η εκκίνηση γίνεται µε τους κινητήρες σε λειτουργία. Ο αλυτάρχης επιδεικνύει πινακίδα µε την ένδειξη 15¨ δευτερόλεπτα, αµέσως µόλις ολοκληρωθεί ο χρόνος των 15΄΄δευτερολέπτων εµφανίζεται πινακίδα µε την ένδειξη 5΄΄ δευτερόλεπτα µόλις συµπληρωθούν πλήρως αυτά πέφτει η µπάρα πέφτει η µπάρα εκκίνησης. Στην µπάρα εκκίνησης θα παραβρίσκονται µόνο οι αναβάτες και τα στελέχη του αγώνα.

18)ΑΚΥΡΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ
Ο αρµόδιος αφέτης µε την υπόδειξη του Αλυτάρχη θα κηρύξει την εκκίνηση άκυρη µε την ένδειξη κόκκινης σηµαίας και ο αγώνας θα σταµατήσει. Οι αναβάτες πρέπει να επιστρέψουν στο χώρο αναµονής και η επανεκκίνηση θα δοθεί αµέσως αρχίζοντας από τα τελευταία 10 λεπτά.
Η αλλαγή ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ απαγορεύεται mετά από άκυρη εκκίνηση.

19)ΔΙΑΚΟΠΗ
διακοπή του αγώνα µπορεί αν γίνει σύµφωνα µε το άρθρο 031.mx. 10.8 του γενικού κανονισµού motocross και µόνο για λόγους ανωτέρας βίας.

20)ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Ο χώρος πού θα προσδιορισθεί για επισκευές και ρυθµίσεις θα ανακοινωθεί.
Ο ανεφοδιασµός πρέπει να γίνεται µόνο στον χώρο των PADDOCKS ή Pits µε σβησµένους τους κινητήρες και να υπάρχει πυροσβεστήρας 6 κ.

21)ΔΙΑΔΡΟΜΗ –εξωτερική ΒΟΗΘΕΙΑ Η διαδροµή είναι οριοθετηµένη µε κορδέλες ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ επί ποινή αποκλεισµού από τον αγώνα και τις δοκιµές, εάν οι αναβάτες οδηγούν εκτός διαδροµής ή να αποφεύγουν να περάσουν από τα άλµατα ή τα άλλα φυσικά ή τεχνητά εµπόδια .
Εξωτερική βοήθεια κατά την διεξαγωγή του αγώνα και των δοκιµών απαγορεύεται επί ποινή αποκλεισµού .

22)ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΗΜΑΤΑ.
031.15 ΓΚ. motocross

23)ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ο τερµατισµός του αγώνα θα γίνει µε καρό σηµαία στον πρώτο αναβάτη που έχει συµπληρώσει:
1ο για τις κατηγορίες mx1 και mx2 25΄ λεπτά + 2 γύρους
2ο για την κατηγορία mx3 (open ) 15΄ λεπτά + 2 γύρους
3ογια την κατηγορία mini+junior 15΄ λεπτά + 2 γύρους
εκτός αν άλλως προσδιορισθεί.
Οι αναβάτες που περνούν την γραµµή τερµατισµού και παίρνουν την σηµαία τερµατισµού εκτός (από τους 3 πρώτους νικητές του αγώνα που πρέπει να εισέλθουν στον χώρο επιτηρούµενης στάθµευσης) µειώνουν την ταχύτητα τους και οδηγούνται στα paddocks (χώρο στάθµευσης). Η µη τήρηση του κανονισµού επιφέρει αποκλεισµό από τον αγώνα. Η χρονοµέτρηση παύει 5 λεπτά µετά την πτώση της σηµαίας στον πρώτο αναβάτη.

24)ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Τελικός τεχνικός έλεγχος θα γίνεται στις 3 πρώτες µοτοσικλέτες κάθε κατηγορίας στο τέλος του αγώνα , καθώς και σε κάθε άλλη µοτοσικλέτα που τερµάτισε µετά από πρόταση του αλυτάρχη ή του διαιτητή. Οι µοτοσικλέτες θα παραµείνουν σε καθεστώς επιτήρησης για 15 λεπτά.

25)ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Τα αποτελέσµατα των δοκιµών ο πίνακας των εκκινούντων στους αγώνες καθώς και τα προσωρινά αποτελέσµατα των αγώνων θα ανακοινώνονται στο τέλος του αγώνα κάθε κατηγορίας και θα οριστικοποιούνται µετά από 30 λεπτά στον πίνακα ανακοινώσεων. Βαθµολογούνται οι 20 πρώτοι αναβάτες.

26) ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
Τα παράβολα ενστάσεων καθορίζονται στο διπλάσιο της συµµετοχής.
Οι ενστάσεις υποβάλλονται:
Α. Κατά των αποτελεσµάτων εντός 30 λεπτών µετά την δηµοσίευση τους.
Β. Για τεχνικούς λόγους εντός 15 λεπτών µετά τον τερµατισµό του αγώνα.

27)ΑΠΟΝΟΜΗ – ΕΠΑΘΛΑ
Η απονοµή των επάθλων θα γίνει στην πίστα εφόσον δεν εκκρεµεί καµία ενσταση σύµφωνα µε το πρόγραµµα.
Σε κάθε αγώνα απονέµονται κύπελλα στους 3 πρώτους και µετάλλια στον 4ο 5ο 6 νικητές.

28)ΚΑΥΣΙΜΟ
Αυτό που πωλείται ελεύθερα στο εµπόριο και είναι προσιτό στον καθένα.

29)ΑΣΦΑΛΙΣΗ – ΕΥΘΥΝΗ ΟΔΗΓΩΝ
Με την υπογραφή της δήλωσης συµµετοχής ο αναβάτης και ο συµµετέχων αποδέχονται ανεπιφύλακτα των παρόντα κανονισµό και ασφαλίζεται για ζηµιές προς τρίτους σε όλη τη διάρκεια των δοκιµών και του αγώνα.
Επιπλέον όλοι οι συµµετέχοντες αναβάτες είναι ασφαλισµένοι για προσωπικά ατυχήµατα σύµφωνα µε το αρ.110.1-110.2 του A.K.M της ΟΜΕ. Υπογράφοντας την δήλωση συµµετοχής ο αγωνιζόµενος και οι ιδιοκτήτες µοτοσικλετών αποδέχονται πως η ΟΜΕ ο Οργανωτής , οι κριτές και κάθε συµµετέχων στην διοργάνωση του αγώνα δεν φέρει καµία ευθύνη για οποιαδήποτε ατύχηµα ή ζηµιά συµβεί στους αγωνιζόµενους και της µοτοσικλέτες τους κατά την διάρκειας του αγώνα.

30)ΥΛΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ
Ούτε η ΟΜΕ ούτε ο Οργανωτής φέρει οποιαδήποτε ευθύνη για τυχόν ζηµίες που θα υποστεί µια µοτοσικλέτα πού θα συµµετάσχει ή αυτή πού θα χρησιµοποιηθεί σαν εφεδρική ή τα εξαρτήµατά τους σε µια αγωνιστική συνάντηση οποιαδήποτε και αν είναι ή αιτία π.χ. πυρκαγιά κλοπή καταστροφή ή οτιδήποτε άλλο .
Οι διοργανωτές όµως είναι υπεύθυνοι για τις µοτοσικλέτες πού τίθενται κάτω από το δικό τους αποκλειστικό έλεγχο.

31)ΕΥΘΥΝΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΡΙΤΩΝ
Η οργανωτική επιτροπή ή ΟΜΕ ή διοργανώτρια λέσχη, καθώς και οι αναβάτες των αγώνων δεν φέρουν καµία ευθύνη έναντι τρίτων για τυχών ατυχήµατα που µπορεί να συµβούν κατά την διάρκεια των δοκιµών και του αγώνα.
Η αστική ευθύνη βαρύνει την ασφαλιστική εταιρεία µε την οποία έχει συνάψει συµβόλαιο κάλυψης κινδύνων από αυτές τις δραστηριότητες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ
Οι χορηγοί των αγωνιζόµενων µπορούν να κάνουν προβολή µε προϊόντα τους και των εµπορικών σηµάτων τους στο χώρο των paddocks. Η προβολή ή η διανοµή διαφηµιστικών υλικών στους χώρους απαγορεύεται.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ PADDOCKS – PARK FERME - ΠΙΣΤΑ
Απαγορεύεται στους αγωνιζόµενους και στα συνεργεία τους η κυκλοφορία στον αγωνιστικό χώρο της πίστας κατά την διάρκεια των δοκιµών και του αγώνα.

PITS ΖΩΝΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Μόνο στον ειδικό χώρο (παράπλευρος τις διαδροµής του αγώνα pits επιτρέπονται οι επισκευές και τα σινιάλα στους αναβάτες σε οποιοδήποτε άλλο σηµείο της διαδροµής τις Πίστας (ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ).
Στα pits δικαιούνται να εισέλθουν για κάθε αναβάτη ένας µηχανικός και δυο χρονοµετρητές το ανώτερο,(οι οποίοι πρέπει να φέρουν την κάρτα εισόδου pits) καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα µηχανικοί των αναβατών πρέπει να έχουν υποχρεωτικά πυροσβεστικά 6 κιλών στο χώρο του paddock.
Οι µηχανικοί και οι χρονοµετρητές των αναβατών πρέπει να υπακούν στην ένδειξη του εντεταλµένου Κριτή.
Κάθε αναβάτης είναι υπεύθυνος για την συµπεριφορά κάθε προσώπου που τον συνοδεύει ή έχει σχέση µαζί του άµεση ή έµµεση καθώς και για τα µέλη της αγωνιστικής του οµάδας, κατά τη διάρκεια των δοκιµών και του αγώνα.
ΠΡΟΣΟΧΗ η όποια απαράδεκτη συµπεριφορά αυτών µπορεί να θέση τον αναβάτη σε κίνδυνο να δεχτεί ποινή αποκλεισµού.

Σχόλια