ΔΩΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ


Πριν λίγες μέρες πήρα την παρακάνω επιστολή γραμμένη στα Αγγλικά με Αποστολέα κάποιον David Wilson που δηλώνει εμπειρογνώμον της εταιρείας Johnson & Associates S.A. απο την ΙΣΠΑΝΙΑ με τα E-mail: 1)dwil5858@yahoo.es και 2) davjw58@gmail.com με τηλέφωνο +34690376654 και FAX +34917905491.Ο φάκελος που ήταν μεσα η επιστολή εστάλει κανονικά επίσημα από την Ισπανία.
Στην επιστολή αναφέρει:

Johnson & Associates S.AFax:+34917905491/+34911311810

Date:10/12/2008

Παρακαλώ δώστε αυτήν την επιστολή σε έναν εμπιστευμένο μεταφραστή.
Είμαι ο Dαvid Wilson ειδικός εταιρικών και νομικών υποθέσεων.Είμαι συνεταίρος στην Johhson & Associates S.AΕπικοινωνώ μαζί σας σχετικά με έναν πελάτη ο οποίος πέθανε σε αυτοκινητιστικό ατύχημα στην Μαδρίτη τον Μάρτιο του 2005 ο οποίος ήταν εξέχων πελάτης μου.Τυγχάνει να έχει το ίδιο ΕΠΩΝΥΜΟ με εσάς. Πριν τον θάνατό του ο πελάτης μου τοποθέτησε 22.000.000 δολάρια σε οικονομικό ίδρυμα εδώ στην Ευρώπη.Έγγραφα σχετικά με αυτήν την κίνηση πιστοποιούν ότι μόνο συγγενείς μπορούν να έχουν απαιτήσεις. Δυστυχώς δεν υπήρχε Διαθήκη όταν πέθανε. Από όλες τις προσπάθειες που έγιναν δεν βρέθηκαν μέλη της οικογένειάς του. Ωστόσο η νέα νομοθεσία της Ε.Ε. σχετικά με κληρονομικές απαιτήσεις δείχνει ότι τέτοιου είδους απαιτήσεις έχουν διάρκεια.Το οικονομικό ίδρυμα, μου έδωσε την εντολή να παρουσιάσω τον επόμενο συγγενή ο οποίος θα διεκδικήσει τα επενδυόμενα.Εάν δεν ανταποκριθείτε σε αυτό το τελεσίγραφο, το οικονομικό ίδρυμα νόμιμα θα αναφέρει τα επενδυόμενα στην Κεντρική Τράπεζα της Ευρώπης σαν μη διεκδικούμενα.Έχω θέσει σε εφαρμογή όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις για την αποδέσμευση των κεφαλαίων και είναι πρόθεσή μου να σας δώσω την ευκαιρία να φανείτε ως δικαιούχος.Παρακαλώ έχετε υπ όψιν σας ότι είμαι εξοπλισμένος νομικά με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και έγγραφα που αφορούν το ίδρυμα.Με την απόφασή σας για αποδοχή θα προχωρήσω στην αποδέσμευση των χρημάτων ώστε να έρθουν στην κατοχή σας. Θα εισπράξετε το 50% εσείς και το 50% εγώ.Λόγω της διαφοράς της ώρας και λόγους εμπιστευτικούς αυστηρά σας συμβουλεύω πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μου με FAX ή Μ-ail.Μόλις επικοινωνήσετε μαζί μου θα σας ενημερώσω για το πώς θα επιλυθεί το θέμα.Ήταν επιθυμία να επενδύσω εκτός της χώρας μου, οπότε είναι ευκαιρία για μένα να επενδύσω το μερίδιό μου στη χώρα σου.Εν κατακλείδι απαιτώ την απόλυτη ειλικρίνεια, συνεργασία και εμπιστοσύνη, ώστε να ολοκληρωθεί υπό νόμιμες διαδικασίες οι οποίες θα σας προστατεύσουν νομικά από τυχόν παράβαση του Νόμου.


David Wilson


Private Phone: +34690376654 Email dwil5858@yahoo.es OR davjw58@gmail.com


FAX: +34917905491


Έψαξα στο internet για αυτό το θέμα και είδα πως αυτή η επιστολή έχει πάει σε πολλά άτομα ( π.χ. http://proitos.blogspot.com/ ) οπότε προφάνως είναι απάτη. Το ανήρτησα για να σας προειδοποιήσω.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
I live in Toronto, Canada and have recieved the same letter.. "word for word" It came to me by Canada post, from Madrid. I suspect this is a SCAM and will not respond. Thanks for posting
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
simera elava k egw auti tin epistoli kai profanws fainetai gia farsa.alla dokimase kaneis na steilei mail k na rwtisei gia pereterw plirofories?
Ο χρήστης megalopoli είπε…
oxi egw den asxolithhka peretero me to thema. den nomizw pws aksizei ton kopo. an asxolitheis esu please sthle ena e mail sto blog.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Elava kai egw thn idia epistolh opos kai eseis kai pistevw oti einai megali farsa-apath.An kapoios exei tharoskai risko kai asxolithi me to parapanw thema as me enimerosi sto parakatw email dinabaliou69@yahoo.gr
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Eimai dikhgoros kai molis hr8e enas pelaths mou me thn idia epistolh zhtwntas mou na thn metafrasw kai na ton symvouleusw sxetika...Apo thn arxh ypopsiasthka ka8ws den dinontai safh stoixeia tou apo8anontos kai pws odhgh8hkan ston paralhpth ws klhronomo. Apla anaferei oti "tyxaia exei to idio epwnymo me esas...." E loipon ta 22.000.000 dollaria den dinontai etsi apla . Me mia mikrh anazhthsh peri tou kyrous auths ths etairias "Johnson and Associates s.a. " odhgh8hka sto mhnyma sou.
Einai fanerh APATH!!!
Euxaristw pou me glitwses apo peraiterw elegxo.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
elava to idio akrivos gramma leksi pros leksi.akoma kai ta idia typografika lathh, omos apofasisa na steielo ena mail apo mh xrhsimopoioumeno logariasmo me elleiph mou stoixeia apla gia na mou figei h periergeia!!!tha sas enimeroso!!!
Ο χρήστης Unknown είπε…
Ime apo ta giannena ke simera elava tin idia epistoli.apo tin arhi katalava oti prokite gia farsa ke apo periergia epsaksa sto google.efharisto ton kirio/kiria pu egrapse gi'afto sto internet.glitoni polus anipopsiastus apo kopo ke hrono.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Fantazomai pws den exete oloi to idio epi8eto... e? Hr8e kai se mena shmera kai mphka na to psaksw.Prototyph idea pantws!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μόλις τώρα μου ήρθε κι εμένα η ίδια ακριβώς επιστολή! Απο τη αρχή υποψιάστηκα πως είναι απάτη μιας και μου έχει έρθει και στο παρελθόν κάτι αντίστοιχο.
Καλά έκανες και το αναφέρεις για να το δούνε κι άλλοι που θα παραλάβουν την επιστολή των 22 εκατομμυρίων δολαρίων! lol
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
σήμερα ήρθε και σε εμένα αυτή η επιστολή. Το σκέφτηκα αμέσως ότι θα είναι απάτη. Επειδή δεν ξέρω και πολλά από αυτά, πως μπορεί να σε εκμεταλλευτεί κάποιος με αυτόν τον τρόπο;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φιλες και φίλοι:Από το Φιλιάτι της Θεσπρωτίας.Την ίδια επιστολή έλαβα και εγώ με άλλα πολλά άτομα.Ο Ψαράς Διευθύνσεων είναι Ελληνας όσον αφορά την Ελλάδα.Είναι απάτη αλλά εάν κάποιος ξεγελαστεί ,τότε έχοντας τα στοιχεία οι απατεώνες ,βγάζουν μέχρι διαβατήριο.Δεν υπάρχει λύση εάν σας βάλουν στο χέρι.Είναι Παγκόσμια σπίρα.Η Ευρωπα'ι'κή αστυνομία ασχολείτε με το να φυλά τους υψηλά ιστάμενους και να προσλαμβάνει παιδάκια πολιτικών ρουσφετιών.Γιυτό λοιπόν το νου σας στα ψηλά γράμματα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
thessaloniki toumpa,irthe k se mena akrivws to idio..aporw gt asxoleithikate ex arxis,den iparxei kati pio pseutiko
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Eimai apo flwrina molis m ir8e to gramma kai fenete ka8arotata oti einai gia to poutso pseftiko. ti akrivws einai autos kai pws tous vriskei olous kai exei stilei ston miso kosmo ? apla eleos o gamwmanos
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Geia sas elava kai gw auto to mail eimai apo thessaloniki.Elava 11ekatomyria$ egina megalometoxos tou PAOK,agorasa metoxes tis ferrari sti formula1,pira kai ena bangalowz
sta nisia kokos ston indiko wkeano(breite to sto xarth). ANTE GEIA! ONLY PAOK .!. I`M A FUCKIN MILLIONAIRE MUAHAHAH
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΕΝ ΜΕΣΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΙ!!!!ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ!!!ΕΣΤΕΙΛΑ Ε-MAIL ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΛΟΓΙΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΕΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ.ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΝΩ ΟΝΕΙΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΜΟΥ!ΧΑΧΑΧΑ.
Ο χρήστης spiridoula είπε…
pou lete paidia eimai apo thessaloniki k simera egina k egw ekatomiriouxos opws oloi eseis...molis eida tin epistoli fadastika pws itan farsa k apo periergia bika na dw poia einai auti i etairia...thanks pou mou lisate tin aporia toso grigora!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
molis hrthe kai se mena auth i epistilo.telika eimastepolloi ekkatomyriouxoi se oloi th ellada kai me diaforetika epithete ap oti fainetai.elpizo na min thn pathsan poloi kai na asxolhthikan m'auto to geloio thema
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
eee...paidia telika einai polloi oi dikaouxoi!!!!simera irthe kai se mas akrivws i idia epistoli me partalipti ton patera mou..einai pragmati polu tuxeros anthrwpos...alla tetoia tuxi???an itane alitheia tha pisteua pws exw telika ton alladin patera...axaxa!!!opws kai na xei olo auto to thewro mia polu kakogousti farsa...kai fusika den to pistepse kaneis ap ti stigmi pou anoiksame to fakelo...thanks gia tin epivevaiwsi pantws...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΠΑΤΗ! Σήμερα (28 ΙΑΝ 2009) έλαβα κι εγώ την ίδια επιστολή στην Κοζάνη.Γράφω ελπίζοντας πως δεν θα υπάρξουν αφελείς που θα "τσιμπήσουν".
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
xaxaax molis egina kai egw ekatomyriouxos loipon euge autos o typas pou pe8ane prepei na itan o pio plousios an8rwpos tou kosmou kai na eixe 23598257235 epi8eta gia na dinei se tosous apo 22m$!

Prosoxh megalh apath min apantate kan sta mail tou!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Παιδια σημερα έλαβε και ο πατέρας μου την ίδια επιστολη. Σίγουρα δεν θα είμαι υποψήφια εκατομυριουχα κληρωνόμος του. Τέτοιες επιστολέσ είναι καλά να τισ δημοσιοποιούμε προς ναυτιλωμένους να είστε καλά. Να που όλοι γίναμε μια οικογένεια.Το λοιπόν αδέλφια μου σας χαιρετώ!!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ πολύ!!!!!! Σήμερα ήρθε και σε εμενα! Πραγματικά σου αξίζουν 22.000.000 ευχαριστώ! Μπράβο παλικάρι μου!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Παιδιά έλαβα κι εγώ αυτό το γράμμα πριν λιγες μέρες και αρχικά ξαφνιάστηκα. Όμως σκοπός αυτού του Κύριου "Wilson" ή οποιουδήποτε κρύβεται πίσω απο αυτήν την απάτη είναι να μας φέρει σε επαφή μαζί του και να προβούμε σε νομικές διαδικασίες μέσα από τις οποίες αυτός θα εισπράξει χρήματα...να το ξέρετε.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σημερα, (28/1/09)ελαβε ο πατερας μου την ιδια επιστολη στη θεσσαλονικη(Καλαμαρια)..Μεγαλο σοι εχουμε τελικα ολοι...μεχρι και Τοροντο Καναδα οπως ειδα απο το πρωτο σχολιο!Α...και θεος 'χωρεσ τον...το μπαρμπα απο τη μαδριτη :-(
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
paidia kalimera molis gyrisa apo tin douleia kai egina kai ego millionaire.xaxaxaxa. bravo pantos giati me mia apli anazitisi vgika edo amesos. pantos sigoura oloi kaname tin anazitisi agapitoi mou syggeneis....xaxaxaxaxa giannitsa
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
xaxa!ki emena mou irthe x8es auti i epistoli re paidia!pali kala pou epsaxa prin sto internet kai me glitwsate!euxaristw polu!paraligo ekkatomuriouxoi!xaxa!kai pali euxaristw!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
...και στην Ξάνθη μια απο τα ίδια, φως φανάρι είναι ΑΠΑΤΗ!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Theos sxwreston ton mparmpouli mas pou efyge toso adika apo ayth th zwh... (klaps)
Alla eimai polu xaroumenos giati epitelous vrika ena demeno kai eutixismeno megalo soi pou eimaste oloi kiolas ekatomuriouxoi. Me alla logia eimaste kai gamw to soi... :D:D:D

SAS AGAPAW kai anupomonw na ta poume kai apo konta. Paw twra na paralavw th kainourgia mou ferrari kai na kanw kamia voltitsa.
ciaoooooooo
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
kala milame........pio megalh kakogousth malakia den 8 mporouse n stal8ei!!!!!!!!!eleos!lol!kaname pisth metafrash mono k mono n doume ti soi htan auth h sugkekrimenh etairia!k telika epivevaiw8hkame oti htan sketh apath!gi auto prosoxh s tetoia eggrafa k oxi eukolopistia!filoumpes...voula k maria apo veroia!!!!!!!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μια από τα ίδια και στη Δράμα..στο όνομα του πατέρα μου βέβαια η επιστολή..απλά έχω την απορία με τρόπο θα μπορούσε με μια επιστολή να σ'εξαπατήσει και (προφανώς) να σου φάει φράγκα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΙ!!5 ΕΓΩ 5 Η ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ 1 ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ!!ΗΔΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΜΠΑΧΑΜΕΣ!ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΦΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑΚΙΑ ΜΑΣ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σήμερα πήρε την ίδια επιστολή η αδελφή μου στην Κατερίνη. Έδωσα JOHNSON & ASSOCIATES S.A. και ευτυχώς η πρώτη ανεύρεση ήταν το blog σας. Συγχαρητήρια προσφέρατε σπουδαία υπηρεσία.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κι εγω φρεσκο πραγμα(μολις μου ρθε)
ο.κ. ειναι 100% απατη αλλα θα θελα πολυ να μαθω που αποσκοπει ο τυπος..φιλια στο σοι Μακης-Βεροια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
mirizoun ta podia mou kai pasxw apo xronia pasxw tirobromikouliasi dekaeties twra epsxna tropw na 3ebromisw tis patouses mou kerdisa ta leuta kai twra epitelous ekana mia idiki epembasi ki twra to kalokairi mporw na bgenw anenoxlitos sto dromo me sandalia....twra ta podia mou mirizoun lebanta.....euxaristo polu esopsixa kurie wilson...y.s to upolipo poso 8a to afieroso stin erebna tis rizikis apotrixoseos tou gorila(la kai den eimai kala)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
polite tripodi agelada se timi gnorimias i alages den ginontai dextes i aggelada xrisimopioite kai gia metafores til:6971946289,2310789356
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μαγκες χασατε, κοροιδα, ο κ. wilson ειναι πολυ ξηγα ατομο ειμαι ηδη Βραζιλια και τρωω το μπικικινι!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Paidia kai egw shmera elava thn en logo epistolh sth Veroia me hmeromhnia 23/01/2009 ...Sketh Apath!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Kala eiste oloi koroida, ego den exo problima me ton mr Wilson. Pira ta misa me auron pou einai stin Vrazilia alla me koroidepse kai tin kopanise stin Vrazilia. To mono kalo einai oti tin kopanise mazi me tin gunaika mou. XALALI!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
molis elava tin epistoli me imerominia 04/02/09!!ti ithela kai eida tin selida sou panw pou eixa arxisei na kanw agores!! kai prin apo ligo milisa me ton vardinogianni gia na ginw metoxos ston polimetoxiko panathinaiko!!!

pera apo tin plaka, sigxaritirua ston dimiourgon tou blog, giati o pateras mou me eixe priksei oti giname ekkatomiriouxoi!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χα,χα,χα ήρθε και η σειρά μου να γίνω εκατομμυριούχος!!!!!Σήμερα έλαβα κι εγώ την ίδια επιστολή και σας ευχαριστώ όλους που με γλυτώσατε από το κόπο να μεταφράζω γιατί ήμουν σίγουρος από την αρχή ότι πρόκειται για απάτη!!!!!!Αλλά από περιέργεια ήθελα να δω ακριβώς τι λέει μια που τα αγγλικά μου δεν είναι άριστα και θα σπαταλούσα πολύτιμο χρόνο....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
exthes elava kai ego tin epistoli etsi akribos opos kai se olous asxolithika ligo ala telika apodixtike apati
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
sto tyxero toy EBPOY to idio akribos asxolithika ligo ala apodixtike apati
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ego tin epsaxa ligo estila fax kai email kai moy estile o tipos mia exousiodotisi me fax gia na tou tin ipograpso kai na xekinish tin diadikasia ala den to ekana . epikinonisa mazitou kai tilefonika kai mou apantise oti den mpori na mou milisi kai tha me pari autos kai me pire kai mou zitise na tou ipograpso tin exousiodotisi kai na tou tin stilo me fax kai meta tha me idopiisi kai gia ta peretero
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
mexri k to didimoteixo eftase h xarh tou....shmera elava k egw mia idia!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
NAI NAI...TWRA KAI STHN RODO...EINAI POLLA TA EKATOMYRIA LEME....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δεν είδα κανέναν από Κρήτη, πότε μάλλον είμαι η πρώτη...

Έφτασε και στα Χανιά...
Είμαι δικηγόρος και από την αρχή κατάλαβα ότι δεν μπορεί να ευσταθεί όλο αυτό, αλλά χάρην του πελάτη που μου το έφερε, έπρεπε να το ψάξω...

Σας ευχαριστώ, με γλυτώσατε από πολύ κόπο...

Υ.Γ. Έπρεπε ο κάθενας από εμάς να καταθέσει στον δημιουργό αυτού του site το συμβολικό ποσό των 10 ευρώ...για να γίνει πραγματικά εκατομμυριούχος για το καλό που μας έκανε και τον κόπο που γλυτώσανε....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ Η ΙΔΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ.ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ??????
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
filakia apo ekatommyriouxo ths syrou!!! einai polla ta lefta mhtsooooo....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΣΗΜΕΡΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ.ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΟΣΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΟΙΣ ΚΑΛΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΙ...................!!!!!!!!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
sas stelnw apo Rodo molis ex8es parelave h oikogenia mou tin idia epistoli kai pragmatika ean den ebena sto internet na psaksw sxetika, arxisa na pistevw oti eimaste ekatomyriouxoi !!! :(
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΑΥΤΟΣ Ο WILSON EINAI AΠATEONAΣ ΩΜΟΣ ΣΥΝΧΡΟΝΟΣ KAI KAΛOS.ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΕΥΤΗΧΗΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟΙ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
λοιπόν τα σχολιά σας ειναι απίστευτα εξαιρετικά μοναδικά!!!!κ εμείς γιναμε εκατομμυριούχοιιιι!!!!μιας λοιπόν κ ειμαστε απο κρητη(αγ.νικολαος-λασιθιου)αφιερώνουμε μια μαντιναδα στη μνήμη του wilson...
"ο κύρ wilson έστειλε
λεφτά με το τσουβάλι
μα εμείς του τα γυρίσαμε
στον κ... να τα βάλει!!!!"
αντε γεια συντεκνοκούμπαροι "εκατομμυριούχοι"!!! 16/2/2009
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
apo chio ta phrame kai meis!
Ο χρήστης Σπιτόγατος είπε…
Είμαι κι εγώ εκατομμυριούχος!!!
Πήρε και ο πατέρας μου την ίδια επιστολή!
Δηλαδή, θέλετε να μου πείτε ότι πρέπει να μοιραστώ τα εκατομμύριά μου με όλους εσάς!;!;

Ε ΟΧΙ!!!
Ο χρήστης Kristi είπε…
Xairetai syndikaiouxoi! Ακρυβώς την ίδια επιστολή έλαβε και η θεία μου στο Αγρίνιο που είναι 90 χρονών. Ηρθε στο όνομα του αντρός της ο οποίος έχει πεθάνει. Μου το έδωσε να το διαβάσω και να της πω τη γνώμη μου. Υποψιαστικα ότι είναι απάτη αλλα δεν είχα φανταστεί το μεγαλείο αυτό. Φαίνεται , εν όψη της κρίσης οι απαταιόνες βρίσκου πρωτότυπες λύσεις να κερδίσουν χρήματα.
David Wilson===ΑΠΑΤΗ
Ο χρήστης Kristi είπε…
Xairetai syndikaiouxoi! Ακρυβώς την ίδια επιστολή έλαβε και η θεία μου στο Αγρίνιο που είναι 90 χρονών. Ηρθε στο όνομα του αντρός της ο οποίος έχει πεθάνει. Μου το έδωσε να το διαβάσω και να της πω τη γνώμη μου. Υποψιαστικα ότι είναι απάτη αλλα δεν είχα φανταστεί το μεγαλείο αυτό. Φαίνεται , εν όψη της κρίσης οι απαταιόνες βρίσκου πρωτότυπες λύσεις να κερδίσουν χρήματα.
David Wilson===ΑΠΑΤΗ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΤΑ ΠΗΡΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ!
ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΟΥΤΕ DOLLAR..
ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟ..
ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΡΑ ΑΠ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΑΠ ΤΟ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΧΑΡΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΝΕΙΡΑ (ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ)ΑΥΤΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Naste kala paidia pou to vgalate edw pera, voh8hsate poly kosmo, phra ki egw thn idia epistolh stis 5-02-2009, apath megalh naste kala XIOS