ΔΙΕΓΡΑΨΑΝ BLOG 2 ΦΟΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ !!!


Παρακαλώ τους φίλους μου μπλόγκερς να προωθήσουν αυτό το κείμενο μέσα από τα μπλογκς τους, διότι μου έγινε 2η επίθεση και μου κατέβασαν ( ή καλύτερα έσβησαν το μπλογκ μου! Διέγραψαν το μπλογκ μου για 2η φορά μέσα σε λίγες μέρες και ευτυχώς το ξανά επανέφερα! Δεν ξέρω ποιοι το κάνουν και πια συμφέροντα έχουν. Μου το διέγραψαν για 2η φορά μέσα σε λίγες μέρες! Ελπίζω να μπει ένα τέλος σε αυτές τις επιθέσεις σε μπλογκς! Ευχαριστώ όσους μου έδωσαν οδηγίες για να μπορέσω να το επαναφέρω ύστερα από 1,5 ώρα προσπάθειας διότι δεν έμπαινε ούτε στο email μου!Σας παραθέτω την εικόνα. http://spyros-tagas.blogspot.com/2009/05/2_28.html-- Σπύρος Τ.http://spyros-tagas.blogspot.com/ '' Είναι το μπλογκ τον εφηβών όπου σχολιάζονται τα κακώς κείμενα της εποχής και κάθε τι ευτράπελο. Η ελεύθερη γνώμη του συγγραφέα και των αναγνωστών του, το καθιστούν ως ένα αξιόπιστο μέσο επικοινωνίας και ανταλλαγής γνώμεων πάνω σε επίκαιρα θέματα. Πάντα σχολιασμός με σάτιρα και λογική.

Σχόλια