Από email... που εστάλη στο blog

Γειά σας

Σαν και εσάς και εγώ, χωρίς σταματημό όλα αυτά τα χρόνια, προσπαθώ να προσφέρω στην Ελλάδα
το όραμά μου για μια Ελλάδα που να αγαπάει το πράσινο, την ανάπτυξη, την Ιστορία της, τον πολιτισμό της
και πανω από όλα να αγαπάει τα παιδιά της.
Κάποιες φορές χρησιμοποιώ υπέρμετρο χιούμορ ή και εκκεντρικές εμφανίσεις προκειμένου να με ακούσουν.

Σε αυτές τις Ευρω-Εκλογές ζητώ τη ψήφο σας γιατί όπως και εσείς οι ίδιοι γνωρίζετε,
το οικοσύστημά μας είναι σε οριακά επίπεδα. Οι προηγούμενες κυβερνήσεις ( συμπεριλαμβανομένων και των ευρωπαϊκών),
δεν έδωσαν την πρέπεουσα σημασία στην κατεύθυνση αυτή με αποτέλεσμα τη σημερινή πραγματικότητα.

Θα είναι χαρά μου να γνωρίζω ότι σας έχω στο πλευρό μου. Να είστε σίγουροι ότι Ο Βεργής δεν θα διαψεύσει
τις προσδοκίες σας και δεν θα σας γυρίσει ποτέ την πλάτη σε οποιαδήποτε δραστηριότητα με χρειαστείτε.

Προσέξτε το ψηφοδέλτιο να μην κάνετε λάθος γιατί υπάρχουν και άλλοι οικολόγοι ( ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ) που χρησιμοποιούν την οικολογία σαν όχημα προκειμένου να περάσουν τα άνομα σχέδιά τους. Το Ψηφοδέλτιό μας έχει την φωτογραφία μου και γράφει

"ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΒΕΡΓΗΣ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ"

΄Είναι ψηφοδέλτιο με αντιπροσωπευτικές συμμετοχές από ποικίλα κοινωνικά στρώματα, ανθρώπους επιστήμονες,
ανθρώπους επιχιερηματίες, ανθρώπους απλούς,
ανθρώπους καλλιτέχνες, ανθρώπους με ειδικές δεξιότητες.
και πάνω από όλα είναι ψηφοδέλτιο με ανθρώπους.

Μπορείτε να δείτε τις θέσεις μας βλέποντας το πολιτικό μας μήνυμα .

Πρακαλώ πιέστε εδώ http://www.ecologists.gr/VIDEOSPOT/10lepto/10lepto.html

----------------------------------------------------------

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ
"ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΒΕΡΓΗΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ"
ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ 16
ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ 2103627740


ΓΕΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΕΛΗΣ ( Catman από τα παρατράγουδα...)

Σχόλια